נציגת לפיד תיכשל בתל אביב? עימות במרכז-שמאל

מוטי הלפרין No Comments on נציגת לפיד תיכשל בתל אביב? עימות במרכז-שמאל

עימות פנימי פרץ בתוך גוש המרכז-שמאל, סביב מועמדותה של אורנה ברביבאי מטעם 'יש עתיד', לראשות העיר תל אביב. אנשי שמאל רבים דורשים ממנה "לגלות אחריות" ולא להתמודד, ברביבאי הגיבה כי "תל אביב היא יעד לסיכול"

Mayor of Tel Aviv Ron Huldai speaks during a Honorary Citizenship Ceremony in Tel Aviv, March 13, 2023. Photo by Avshalom Sassoni/Flash90 *** Local Caption *** ??? ?????? ???? ?? ???? ??? (??? ??????)
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העימות הפנימי שמאיים להנחיל מפלה כואבת ליאיר לפיד: בחודש שעבר הודיעה מפלגת 'יש עתיד' כי החליטה להריץ מועמדת משלה לראשות העיר תל אביב, השנייה בגודלה בישראל, מועמדת שתתמודד מול רון חולדאי, ראש העיר שמכהן ברצף כבר 25 שנה. אלא שבימים האחרונים פרץ עימות בתוך תומכי יש עתיד, מה שמאיים לגרור את יש עתיד להפסד כואב.

המועמדת מטעם יש עתיד, אורנה ברביבאי שהתפטרה מחברותה בכנסת לצורך ההתמודדות, נקלעה לעימות פומבי ברשת החברתית מול אחד ממובילי הפגנות השמאל, רן הר-נבו. לדבריו, ברביבאי צריכה להסיר את מועמדותה במיידית ולאפשר לחולדאי לנצח פעם נוספת – מאחר ועצם ריצתה מסכן את המשך צביונה החילוני של תל אביב.

"הבחירות המוניציפליות בזמן ההפיכה המשטרית הן אירוע חד פעמי, קריטי, חשוב מאין כמוהו, ואנחנו צריכים ויכולים לנצח כל עיר ליברלית בישראל", כתב. "צריך לשים בצד את כל הקשקושים המפלגתיים ולרוץ במנטליות של גוש אחד. בלי פוליטיקה קטנה. תל אביב היא עיר ליברלית עם ראש עיר ליברלי. כשיש עתיד מחליטה להיכנס למירוץ היא מאותת לכל הגוש שהיא לא מבינה את האירוע! מאבק יוקרה חסר טעם, לטעמי גם חסר סיכוי. ובעיקר אינדיקציה למפלגה עם פוקוס רע במיוחד".

ברביבאי הגיבה לדבריו ברשת החברתית, בשעת לילה מאוחרת, וכתבה: "הי רן, לא מכירים אבל מעריכה אותך כשותף למאבק על דמותה של המדינה. המחשבה שת"א מוגנת – שגוייה (חוק הרבנים ארנונה ועוד). דיקטטורות מלאימות סמכויות ות"א היא יעד לסיכול! אם המבצר ייפול, יהיה קל לפגוע בערים אחרות אחרי 25 שנים בעיר הכי ליברלית, הגיע הזמן למנהיגות אחרת שתוביל המאבק". במידה ואכן מפגיני השמאל לא יתמכו בברביבאי, סיכוייה לנצח הם אפסיים.



0 תגובות